راه های دسترسی : 09127653729|isonnatti@gmail.com

قیمت روز سوهان پسته قم لقمه ای | حبه ای | تخته ای

سوهان پسته قم که یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین سوغاتی ها شناخته شده در اشکال مختلف لقمه ای حبه ای و تخته ای در بسته بندی های متنوع و کیفیت بالا را می توان از سایت فروش ما با قیمت روز تهیه نمایید.

سوهان پسته ای نرم با روغن حیوانی

سوهان ها طعم های مختلفی دارند و در انواع مختلفی چون ساده ، پسته ای و … تهیه و توزیع می شوند.
روغنی که در تهیه سوهان مورد استفاده قرار میگیرد تاثیر زیادی در طعم سوهان دارد، سوهان هایی که ما تهیه می کنیم همگی با روغن های حیوانی درجه یک و کاملا بهداشتی میباشند.
برای تهیه سوهان پسته ای نرم با روغن حیوانی به مواد زیر لازم داریم :
آرد ، شکر ،مغز پسته به مقدار لازم ، روغن حیوانی به مقدار لازم، گلاب،  زعفران، هل و خلال بادام
برای تهیه سوهان آب را دریک پاتیل میریزیم و سپس آرد و جوانه گندم را به انها اضافه میکنیم و با دستگاه همزن به خوبی هم میزنیم تا صاف شود و سپس زیر پاتیل را روشن میکنیم و بر روی حرارتی ملایم میگذاریم.
پس از نیم ساعت  دوبارهه مواد را به خوبی هم میزنیم و هنگامی که به جوش امد زیر آنرا خاموش می کنیم و زعفران را به مواد اضافه میکنیم و مخلوط میکنیم تا سوهان آماده شود.
سوهان پسته قم را می توانید ازسوهان فروشی های سطح شهر خریداری کنید.

سوهان پسته ای نرم با روغن حیوانی

چند نمونه عکس سوهان قم

در ادامه چند نمونه عکس سوهان قم را مشاهده میکنید که می توانید از وبسایت ما خریداری کنید و یا به روش هایی که در زیر گفته می شود نمونه عکس ها را ببینید:
برای دیدن عکس سوهان ها میتوانید به صورت حضوری به سوهان فروشی ها مراجعه کنید و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت، دیدن کنید.
حال، روش هایی برای تشخیص سوهان خوب را به شما می گوییم تا با آگاهی بیشتری، سوهان را خریداری کنید.
نچسبیدن به دندان و سفت نبودن سوهان ، یکی از ویژگی های تازه بودن آن است.
علاوه بر آن در سوهان های نامرغوب از رنگ های صنعتی به جای زعفران استفاده می شود.
همچنین در بعضی از سوهان ها ، مواد قندی که ارزش غذایی ندارند را جایگزین پسته میکنند.
با اطلاع در مورد موارد بالا می توانید سوهانی تازه و با کیفیت را خریداری کنید.
در وبسایت ما میتوانید انواعی از سوهان ها را همراه با عکس شان مشاهده کنید و با کیفیت ترین سوهان را که از مرغوب ترین روغن های حیوانی تولید شده است خریداری کنید.

چند نمونه عکس سوهان قم

آشنایی با طرز تهیه سوهان با ارده

در این مطلب شما عزیزان را با طرز تهیه سوهان با ارده آشنا میکنیم :

برای تهیه این نوع سوهان به مواد زیر نیاز داریم :

شکر به اندازه یک لیوان
ارده 2 لیوان
کره ۱ قاشق غذاخوری
زعفران 2 قاشق غذاخوری
آب جوش نصف لیوان

برای تهیه این سوهان ابتدا زعفران را داخل استکان بریزید و آب جوش را به آن اضافه کرده ، سپس  روی شعله با حرارت کم بگذارید تا دم بکشد.
سپس یک قابلمه متوسط را روی حرارت متوسط بگذارید و یک لیوان شکر را به آن اضافه کنید اما آن را هم نزنید تا ذرات شکر در آن به خوبی حل شوند، هنگامی که رنگ آن کاراملی شد، ارده و زعفران را به آن اضافه کنید.
پس از مدت ده دقیقه تمامی مواد را روی کاغذ روغنی بریزید و بمدت یک ربع به آن استراحت بدهید تا خنک و سفت شود، سپس سوهان ارده شما آماده است.

آشنایی با طرز تهیه سوهان با ارده

قیمت سوهان قم در مدل های مختلف

همانطور که میدانید شهر قم یکی از شهرهایی است که دارای بهترین سوهان فروشی ها می باشد و می توانید سوهان در طعم مختلف را از فروشگاه های این شهر خریداری کنید.
برای اطلاع از قیمت سوهان قم در مدل های مختلف ، میتوانید به سوهان فروشی های سطح شهر مراجعه کنید و یا بصورت غیر حضوری از لیست قیمت های آنها از طریق وبسایت، باخبر شوید.
همچنین میتوانید از طریق سایت ما، از لیست قیمت ها در مدل های مختلف باخبر شوید و خریدی مطمئن و با کیفیت را با قیمتی مناسب انجام دهید.
وبسایت ما در زمینه فروش سوهان در طعم های مختلف و با کیفیتی عالی فعالیت دارد و میتوانید سوهان هایی خوش طعم را از وبسایت ما خریداری کنید.
قیمت سوهان ها بستگی به کیفیت و طعم شان دارد و باید توجه داشته باشید که سوهانی که خریداری میکنید کاملا تازه باشد و این را میتوان از روی رنگ سوهان و بو و یا دیگر مشخصات آن تشخیص داد.

قیمت سوهان قم در مدل های مختلف

By |2021-04-03T13:39:53+00:009th ژانویه, 2021|سوهان|0 Comments

Leave A Comment