راه های دسترسی : 09127653729|isonnatti@gmail.com

خرید اینترنتی رژ لب گیاهی بدون سرب طبیعی + قیمت مناسب

رژ لب گیاهی بدون سرب و کاملا بهداشتی تهیه شده از محصولات طبیعی خوش رنگ و رولی با ماندگاری بالا را از مجموعه ما با قیمت مناسب تنوع رنگ کیفیت بالا به راحتی و با اطمینان خرید نمایید.

معرفی رژ لب گیاهی و انواع آن

یکی از انواع لوازم آرایش پر مصرف برای خانم ها که به زیبایی آن ها زیاد کمک می کند رژ لب است.
رژ لب در انواع مختلف تولید و عرضه می گردد اما خانم هایی که به حفظ سلامتی خود اهمیت می دهند همواره دنبال محصولات ارگانیک و بدون ضرر می باشند از این رو در این مطلب به معرفی رژ لب گیاهی و انواع آن می پردازیم.
رژ لب گیاهی همان طور که از نام آن مشخص است از مواد گیاهی و کاملا طبیعی ساخته شده است.
بنابراین بر خلاف رژ لب های صنعتی فاقد مواد سمی و مضر می باشد.
در مورد رژ لب سالم و طبیعی بودن آن بسیار مهم است چرا که لب عضوی است که با دهان ارتباط مستقیم دارد و رنگی که روی آن مالیده می شود صد در صد احتمال وارد شدن به دهان و سیستم گوارش را دارد.
رژ لب گیاهی از مواد گیاهی رنگ دار تشکیل شده و برخی از انواع آن ویتامینه نیز می باشند.
یعنی در ساخت آن ها از مواد طبیعی مغذی و دارای املاح و ویتامین مفید برای پوست و بدن استفاده شده است.
رژ لب های گیاهی ممکن است مایع یا جامد باشند ، رنگ بندی آن ها نیز متفاوت است.

معرفی رژ لب گیاهی و انواع آن

ترکیبات رژ لب گیاهی چیست ؟

رژ لب گیاهی ارگانیک بوده و بدون اینکه ایجاد حساسیت و ترک بر روی لب نماید رنگ هایی زیبا و خیره کننده به آن می بخشد.
ترکیبات رژ لب گیاهی به گونه ایست که تقویت کننده ای عالی برای لب به شمار می رود.
برخی از میوه ها و محصولات طبیعی هستند که دارای رگ دهی عالی می باشند مانند چغندر و آلبالو، برای ساخت رژ لب می توان از این مواد استفاده کرد.
در کنار آن از روغن های دیگر گیاهی مانند روغن نارگیل، موم برای سفت کردن و چرب نمودن آن استفاده می شود.
برخی مواد گیاهی مانند دارچین نیز که رنگ دهی کمی دارند در ساخت رژ استفاده می توان کرد به خصوص خاصیت حجم دهندگی که دارچین دارد سبب زیبا تر نمودن رژ لب می گردد.
ترکیبات رژ لب گیاهی در هر شرکت ، برند و رنگی متفاوت می باشد اما پایه و اساس آن رنگ های خوراکی و طبیعی و روغن های گیاهی و موم می باشد.

ترکیبات رژ لب گیاهی چیست ؟

آیا رژ لب گیاهی برای بارداری مضر است ؟

با تحقیقات و بررسی دانشمندان مشخص شده است که مواد آرایشی صنعتی مخصوصا رژ لب که در بازار عرضه می گردد بسیار مضر بوده و به بدن آسیب می رساند.
این موضوع برای خانم های باردار از اهمیت بیشتری برخوردار است و در این دوران باید از استعمال این مواد اجتناب نمایند.
سرب موجود در رژ لب ها می تواند برای جنین بسیار خطرناک باشد و حتی سبب سقط آن شود، این ماده بر روی سیستم عصبی جنین نیز موثر می باشد و آسیب زا است .
اما رژ لب گیاهی برای بارداری مضر نبوده بلکه دارای موادی کاملا طبیعی و مفید می باشد که می تواند به پوست لب آبرسانی نموده و از ترک خوردن و خشکی لب ها جلوگیری نماید.
چرا که در دوران بارداری ورم و خشکی لب ها بیشتر می گردد.
رژ لب هایی که از مواد گیاهی مانند آلوئه ورا ، آووکادو، کاکائو تولید می گردند بهترین گزینه برای دوران بارداری می باشند که رنگ و درخشندگی مناسبی را به لب ها می بخشند.

راه های تشخیص رژ لب بدون سرب گیاهی

سرب یکی از مواد شیمیایی بسیار خطرناک می باشد که یکی از عوارض مهمی که برای آن بیان می شود سرطان زا بودن می باشد، از دیگر عوارض مصرف سرب آسیب رساندن به کلیه و مغز می باشد .
استفاده از این ماده در کارخانجات تولید لوازم آرایش و رژ لب معمولا به خاطر ماندگار شدن آن روی پوست می باشد.
بنابراین یکی از راه های تشخیص رژ لب بدون سرب گیاهی همین ماندگاری است یعنی رژ لبی که بیشتر روی لب باقی بماند احتمالا حاوی سرب می باشد.
البته این مطلب همیشه صدق نمی کند و برای اطمینان خاطر روش دیگری گفته شده است.
برای تشخیص وجود سرب در رژ لب می توان مقداری از آن را روی پوست دست مالید، سپس یه قطعه طلا مثلا انگشتر را روی آن کشیده و تا خراشی ایجاد شود.
اگر رنگ رژ لب در قسمت خراش سیاه رنگ شد معلوم می شود در ترکیبات این رژ سرب وجود دارد.

راه های تشخیص رژ لب بدون سرب گیاهی

رژ لب حجم دهنده گیاهی در رنگ های زیبا

رژ لب یکی از موادی بوده که از گذشته های دور برای رنگی کردن لب به کار می رفته.
اما امروزه که استایل لب های درشت و حجیم مد شده و بین خانم ها مورد محبوبیت قرار گرفته یکی از استفاده های دیگر رژ حجم دادن به لب می باشد .
رژ لب حجم دهنده گیاهی لب ها را به طور نامحسوسی زیبا و حجیم می نماید.
این رژ های گیاهی طبیعی سبب می شوند لب ها کمی گوشتی به نظر برسند، برای تاثیر بیشتر این رژ حجم دهنده می توان چند بار آن را روی هم تکرار نمود.
رژ لب حجم دهنده گیاهی عرضه شده دارای طیف رنگی گسترده ای نیز می باشد که مطابق با سلیقه تمامی خانم ها انواع آن وجود دارد از رنگ های صورتی ملایم تا زرشکی تیره و قهوه ای را می توان در بین این رژ لب ها دید، طبق سلیقه یا ست آرایشی از آن ها استفاده کرد.

خواص رژ لب گیاهی خانگی

رژ لب گیاهی خانگی بهترین نوع رژ لبی می باشد که خانم ها با اطمینان خاطر می توانند آن را استفاده نموده و از خواص بی نظیر آن بهره مند گردد .
اگر لب های شما دچار خشکی و ترک شده است رژ لب گیاهی بهترین درمان مفید برای آن می باشد.
رژ لب های گیاهی به دلیل داشتن مواد عالی و گیاهی تقویت کننده پوست لب بوده آن را نرم و براق می نمایند.
همچنین می توان گفت این رژ لب ها ویتامینه بوده و مغذی پوست لب می باشند .
این رژ لب ها فاقد سرب بوده و ارگانیک بودن آن مزیت اصلی و مهم محسوب می شود.
امروزه همه با مزایای مواد ارگانیک آشنایی دارند و خرید این محصولات را یک امتیاز بزرگ می دانند.
برای استفاده از یک محصول همین بس که فاقد عوارض بوده و آسیبی برای بدن نداشته باشد که رژ لب گیاهی از این لحاظ بسیار مطمئن و معتبر می باشد .

بهترین مارک رژ لب گیاهی دست ساز

شرکت های مختلف با برند های متفاوت به تولید انواع رژ لب از جمله رژ های گیاهی و دست ساز می پردازند که تفاوت این رژ ها علاوه در رنگ در جنس ، بافت و ترکیبات می باشد .
در مورد مارک رژ لب هم نمی توان یک برند را به عنوان محصول برتر معرفی کرد بلکه خریدارن طبق سلیقه ، موارد استفاده و آگاهی خود باید به انتخاب بهترین رژ لب مناسب برای خود بپردازند.
اما چیزی که در این میان مهم است گیاهی و طبیعی بودن رژ لب است که از انواع تقلبی نباشد که فقط اسمی از گیاهی بر روی آن به کار رفته باشد.
هر چه در ساخت رژ لب از مواد طبیعی و گیاهی با خواص بیشتری استفاده باشد و رنگ و ماندگاری آن بیشتر و بهتر باشد می توان رژ را بهتر معرفی کرد که در این زمینه می توان به تجربیات استفاده دیگران در استفاده از یک برند و مارک رجوع نمود .

قیمت رژ لب گیاهی ایرانی

رژ لب های گیاهی ایرانی که تولید و عرضه می گردد در انواع مختلفی می باشد که از جمله آن ها می توان به رژ های مایع ، جامد ، مات و براق ، حجم دهنده و بدون رنگ اشاره کرد.
انواع رژ لب و اینکه در ساخت آن از چه مواد و ترکیباتی استفاده شده است در قیمت رژ لب می تواند موثر باشد و برای قیمت گذاری بر روی آن ها نوع برند و هزینه تولید در نظر گرفته می شود.
معمولا رژ های ایرانی و دست ساز قیمت بالا و در حد رژ های خارجی ندارند اما این ارزان بودن دلیل بر کیفیتی نیست بلکه برعکس این رژ های ایرانی گیاهی و طبیعی بسیار مطمئن و دارای خواص بسیاری می باشند.
خرید بدون واسطه یا تعداد واسطه ها نیز در قیمت عرضه رژ لب گیاهی موثر می باشد که بهتر است از تولید کننده خریداری شود.

قیمت رژ لب گیاهی ایرانی

خرید اینترنتی رژ لب گیاهی با قیمت مناسب

خرید رژ لب گیاهی اصل شاید کار ساده ای نباشد و برای خرید آن باید به چندین مرکز فروش معتبر سر زد تا رژ لب مورد نظر و در رنگ دلخواه را پیدا کرد.
اما یکی از راه های ساده خرید اینترنتی رژ لب گیاهی می باشد.
به سادگی و بدون هیچ دغدغه ای می توان سایت فروش اینترنتی مراجعه نمود و لیست انواع رژ لب گیاهی موجود را مشاهده نمود و از بین آنها رژ لب محبوب و دلخواه را انتخاب کرد.
پس از انتخاب نوبت به سفارش دهی می رسد و آن را در تعداد مورد نظر وارد سبد خرید کرده و پس از پرداخت وجه آنلاین خرید قطعی می گردد.
ارسال پستی رژ لب سفارش داده شده در اسرع وقت صورت می گیرد و بدین وسیله از کوتاه ترین راه می توان به رژ لب گیاهی اصل و مرغوب دست پیدا کرد.

خرید اینترنتی رژ لب گیاهی با قیمت مناسب

By |2021-04-02T16:55:09+00:0010th ژانویه, 2021|رژ لب|0 Comments

Leave A Comment